Κυριακή 15 Ιουλίου 2012

Στα ΚΕΠ με υπουργική απόφαση η έκδοση των ψηφιακών πιστοποιητικών για φυσικά πρόσωπα και φορείς

Κυκλοφόρησε πριν λίγο καιρό η απόφαση του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης με θέμα «Καθορισμός διαδικασιών υποβολής αιτήσεων έκδοσης, ανάκλησης, ανανέωσης ψηφιακών πιστοποιητικών καθώς και ανάκτησης του ψηφιακού πιστοποιητικού κρυπτογράφησης μέσω των ΚΕΠ (Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών), ως Εντεταλμένων Γραφείων».

Με την απόφαση αυτή καθορίζονται οι διαδικασίες υποβολής αιτήσεων στα ΚΕΠ από υπαλλήλους φορέων του Δημοσίου τομέα, καθώς και από φυσικά ή νομικά πρόσωπα για την έκδοση, ανάκληση, ανάκτηση και ανανέωση ψηφιακών πιστοποιητικών με σκοπό τη χρήση υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.

Η απόφαση απλοποιεί τη διαδικασία χορήγησης ηλεκτρονικών πιστοποιητικών και είναι δεδομένο ότι η εκτεταμένη εφαρμογή της από φορείς της δημόσιας διοίκησης θα συμβάλει στην αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών, αφού με την χρήση της ψηφιακής υπογραφής θα μπορούν να διακινούνται ενυπόγραφα έγγραφα σε ηλεκτρονική μορφή.

Κατεβάστε τη σχετική απόφαση στο Εθνικό Τυπογραφείο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου