Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

Ψηφίσματα του Σ.Δ.Α.Θ. υπέρ της ΠΟΕ-ΟΤΑ, κατά της μετατροπής της Δ.Α.σε «σώμα», και για εξαίρεσή μας από την αξιολόγηση. Το Σ.Δ.Α.Α. καλά κοιμάται!

Όπως πληροφορούμαστε από το ιστολόγιο του Σωματείου Δημοτικών Αστυνομικών Θεσσαλονίκης, με απόλυτη επιτυχία διεξήχθησαν οι εργασίες της 8ης Τακτικής Γενικής Συνέλευσης του Σωματείου. Στην κατάμεστη αίθουσα του κέντρου μουσικών δραστηριοτήτων παρουσιάστηκε ο διοικητικός και οικονομικός απολογισμός από το Δ.Σ ενώ ακολούθησε συζήτηση για τα πεπραγμένα αλλά και τους στόχους της νέας χρονιάς. Η Γενική Συνέλευση κατέληξε και σε τρία ψηφίσματα, τα οποία ακολουθούν παρακάτω. Το πρώτο εκφράζει την πλήρη στήριξη του Σ.Δ.Α.Θ. στην ΠΟΕ-ΟΤΑ, το δεύτερο αφορά την εξέλιξη της υπηρεσίας και τάσσεται κατά επιπόλαιων θέσεων και φωνών για τη μετατροπή της υπηρεσίας σε «Σώμα», ενώ το τρίτο αφορά στην αξιοποίηση του προσωπικού και στην εξαίρεση της υπηρεσίας μας για αντικειμενικούς λόγους από την αξιολόγηση στο Δημόσιο.

Η εικόνα από τη Θεσσαλονίκη έρχεται σε πλήρη διάσταση με την εικόνα που επικρατεί στην Αθήνα, αφού η αντίστοιχη απολογιστική συνέλευση αναβλήθηκε γιατί σε σύνολο 960 περίπου μελών προσήλθαν μόλις 164 άτομα!!! Το γεγονός αυτό δείχνει την πλήρη απαξίωση στα συνδικαλιστικά δρώμενα του Σ.Δ.Α.Α. από τα ίδια του τα μέλη και αποτελεί και απάντηση στην επιμονή της ΔΑΚΕ και των «συνεργαζόμενών» της -που πλέον στελεχώνουν τη Δ.Α.Δ.Α.- σε παράνομες και αντικαταστατικές διεργασίες.

Πρώτα απ' όλα έχουμε ένα Δ.Σ. με παράνομη σύνθεση μετά τη μοναδική περίπτωση στα συνδικαλιστικά χρονικά αντικατάστασης των κενών εδρών του συνδυασμού της Ε.Κ.Ε.Δ.Α. με επιλαχόντες άλλου συνδυασμού. Αλήθεια, ο διακοσημητικός αλλά καλοπληρωμένος δικηγόρος του συλλόγου ρωτήθηκε, όπως ζητήθηκε από την Ε.Κ.Ε.Δ.Α.; Έχει άραγε βάλει την υπογραφή του ότι συμφωνεί με τη διαδικασία -εκτροπή; Η απάντηση είναι προφανής: Δεν ερωτήθηκε ποτέ γιατί η απάντησή του δεν θα εξυπηρετούσε τα συμφέροντα της ΔΑΚΕ (η νομιμότητα έρχεται σε 2η μοίρα, ακόμη και σε μια υπηρεσία που κατά ειρωνικό τρόπο επιβάλλει το νόμο, για τα συμφέροντα του συλλόγου που τον πληρώνει δεν τίθεται καν θέμα). Δεν είναι θέμα άγνοιας η αντικατάσταση των παραιτηθέντων, είναι θέμα κομματικής γραμμής.

Έχουμε έναν παραιτημένο πρόεδρο που επέλεξε να αναλάβει μία θέση διοίκησης από τη θέση που του εμπιστεύτηκαν οι συνάδελφοι με την ψήφο τους. Έχουμε ένα Δ.Σ. που εφαρμόζει αποφάσεις αντικαταστατικής γενικής συνέλευσης, παρόλο που καταγγέλθηκε σφοδρά, με τη δικαιολογία ότι κανείς δεν προσέφυγε στα δικαστήρια!!! Έχουμε δηλαδή ένα Δ.Σ. που δείχνει το δρόμο της ποινικοποίησης της συνδικαλιστικής ζωής του συλλόγου! Έχουμε ένα Δ.Σ. που διόρισε κατά πλήρη άγνοια των συναδέλφων τα άτομα που αυτό ήθελε στην παράνομη ομάδα εργασίας που αποφασίστηκε στην αντικαταστατική γενική συνέλευση, σε μια περίεργη σπουδή ένα μήνα πριν τις εκλογές. Γιατί τόση βιασύνη κύριοι; Τι φοβόσαστε;
 
 Ένα Δ.Σ. που κράτησε απόσταση, και πρακτικά ήταν πλήρως απόν από τις κινητοποιήσεις του κλάδου κατά του αντισυνταγματικού νόμου Μανιτάκη για τη διαθεσιμότητα. Ένα Δ.Σ. που σε κάθε ευκαιρία ψάχνει να βρει αυτό που μας χωρίζει από τους άλλους οργαζόμενους, και οχι όσα μας ενώνουν. Ένα Δ.Σ. που οδηγεί τον κλάδο σε απομόνωση σε μια επικίνδυνη χρονική συγκυρία.

Και αυτό το Δ.Σ. καλεί το σύλλογο σε μια απολογιστική γενική συνέλευση, χωρίς να δημοσιεύει τον οικονομικό ισολογισμό!!! Άλλη μια πρωτοτυπία του παράνομου Δ.Σ.! Τουλάχιστον τις προηγούμενες χρονιές ανακοινώνονταν, έστω την τελευταία στιγμή. Για ποιο λόγο φέτος δεν το έκαναν; Τι φοβούνται; Δεν θα έπρεπε να προκαλεί καμία εντύπωση λοιπόν η έλλειψη απαρτίας, οι συνάδελφοι δεν είναι πρόβατα να πάνε στο μαντρί. Και ναι, δεν είναι η πρώτη φορά που δεν υπάρχει απαρτία. Είναι όμως η πρώτη φορά που κατεβαίνει σε Γενική Συνέλευση μόλις το 18% του σώματος!!! Κύριοι της Δ.Α.Κ.Ε. και «συνεργαζόμενοι», μπράβο σας!!!

Έχουμε και ένα μέλος της εξελεγκτικής επιτροπής, μέλος πλέον της νεοσύστατης Δ.Α.Δ.Α., να επιδίδεται σε λεονταρίστικες δηλώσεις στο διαδίκτυο, αφήνοντας αιχμές για οικονομική κακοδιαχείρηση του Σ.Δ.Α.Α., αλλά όταν έρθει η στιγμή να μιλήσει εκεί που πρέπει, απλά σιωπά! Εξάλλου τι άλλο θα έπραττε, η λέξη «συνεργαζόμενος» τα λέει όλα. Εχουμε και το άλλο μέλος που συμμετέχει στο Δ.Σ. και έχει υπερψηφίσει όλες τις παράνομες αποφάσεις! Αν ο ίδιος δεν γνωρίζει τι είναι νόμιμο και τι όχι, ας ζητούσε την άποψη του δικηγόρου. Το γεγονός ότι δεν το έπραξε αποδεικνύει μόνο ότι η συνεργασία Δ.Α.Κ.Ε. με αυτούς καλά κρατεί, απλά θα την παρουσιάσουν τώρα με νέο μανδύα.

Η Ε.Κ.Ε.Δ.Α. χαιρετίζει την τήρηση των συνδικαλιστικών διαδικασιών στη Θεσσαλονίκη, τη μαζική συμμετοχή των συναδέλφων, και τα ψηφίσματα που πέρασαν. Τα ψηφίσματα έχουν ως εξής:


Ψήφισμα 1ο
Θεσσαλονίκη, 20 Ιανουαρίου 2013


8η ΕΤΗΣΙΑ ΤΑΚΤΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ

ΨΗΦΙΣΜΑ
Η Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση του Σωματείου Δημοτικών Αστυνομικών Θεσσαλονίκης δηλώνει κατηγορηματικά την αντίθεση της στα σενάρια περί αποχώρησης των Δημοτικών Αστυνομικών και των Σωματείων τους από την ΠΟΕ-ΟΤΑ με σκοπό τη δημιουργία ξεχωριστής Ομοσπονδίας.


Η ΠΟΕ-ΟΤΑ είναι και πρέπει να παραμείνει ο εκφραστής της βούλησης όλων των εργαζομένων στους ΟΤΑ συμπεριλαμβανομένων και των Δημοτικών Αστυνομικών παρά τις ιδιαιτερότητες που προκύπτουν από τη φύση της εργασίας μας.

Σε τόσο δύσκολους καιρούς οι εργαζόμενοι οφείλουν να προστατεύσουν την ενότητα τους και να αποκηρύξουν κάθε διασπαστικό σενάριο που συμβάλλει στην περαιτέρω αποδυνάμωση κάθε διεκδίκησης.

Παράλληλα καλούμε την Ομοσπονδία να επιβεβαιώσει δυναμικά το ρόλο της και μην επιτρέψει να επαναληφθούν φαινόμενα καπελώματος από εκπροσώπους πρωτοβάθμιων Σωματείων αλλά σε συνεργασία μαζί τους να διεκδικήσει τα δίκαια των συναδέλφων.

Ψήφισμα 2ο
Θεσσαλονίκη, 20 Ιανουαρίου 2013

8η ΕΤΗΣΙΑ ΤΑΚΤΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ
ΨΗΦΙΣΜΑ
Η Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση του Σωματείου Δημοτικών Αστυνομικών Θεσσαλονίκης εκφράζει τον προβληματισμό και την ανησυχία της για όσα ακούστηκαν και γράφτηκαν το προηγούμενο διάστημα περί αλλαγής του τρόπου λειτουργίας της Δημοτικής Αστυνομίας και μετατροπής της σε Σώμα.

Η ανάγκη αλλαγών με σκοπό την καλύτερη λειτουργία και αποτελεσματικότητα της Υπηρεσίας είναι κοινά αποδεκτό αίτημα όλων των συναδέλφων αλλά απέχει παρασάγγας από τη γενικόλογη και αόριστη τοποθέτηση περί δημιουργίας Σώματος.
Οι αλλαγές πρέπει να προκύψουν μέσα από κατάθεση μελετών και προτάσεων των συλλογικών οργάνων, με επιχειρήματα και σαφείς προθέσεις, όπως και εκτενή και ειλικρινή συζήτηση με αποκλειστικό σκοπό την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους δημότες διατηρώντας συγχρόνως το δημοτικό χαρακτήρα της υπηρεσίας.
Οποιασδήποτε άλλης μορφής πρόταση στόχο έχει τον αποπροσανατολισμό των συναδέλφων και τη δημιουργία εντυπώσεων συνήθως λανθασμένων.

Ψήφισμα 3ο (σχέδιο)
ΣΧΕΔΙΟ ΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ


Το ανθρώπινο δυναμικό που στελεχώνει τη Δημοτική Αστυνομία, σε όλη την ελληνική επικράτεια, αποτελεί πρότυπο για τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης, τόσο ως προς το αξιοκρατικό σύστημα επιλογής προσωπικού (μέσω διαδικασιών Α.Σ.Ε.Π.), όσο και ως προς το πιστοποιημένο σύστημα αξιολόγησης της επαγγελματικής και ευρύτερης γνωστικής του επάρκειας από τις σχολές Δημοτικής Αστυνομίας μέσω γραπτών εξετάσεων.
Αναλυτικότερα, ο υψηλός δείκτης ανεργίας και η σημαίνουσα προοπτική για κοινωνική προσφορά, ώθησε πολλούς νέους επιστήμονες να συμμετάσχουν στην αξιοκρατική διαδικασία πρόσληψης ειδικού ένστολου προσωπικού της Δημοτικής Αστυνομίας, διαγωνιζόμενοι με χιλιάδες άλλους συνυποψηφίους σε ένα αντικειμενικό σύστημα αξιολόγησης των τυπικών αλλά και σωματικών τους προσόντων (ειδικές επιδόσεις σε αθλήματα, σωματομετρικά κ.α.) μέσω διαδικασιών Α.Σ.Ε.Π. Ο οξύς αυτός ανταγωνισμός στελέχωσε τις ανά δήμο Δημοτικές Αστυνομίες με στελέχη που διαθέτουν περισσότερα από τα επαρκή προσόντα, στελέχη τα οποία ακόμα και εάν έχουν προσληφθεί σε θέσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΕ) διαθέτουν στη συντριπτική τους πλειοψηφία πτυχία, μεταπτυχιακούς, ακόμα και διδακτορικούς τίτλους σπουδών, γεγονός που καθιστά τη Δημοτική Αστυνομία της Ελλάδος την Υπηρεσία με τον υψηλότερο δείκτη πιστοποιημένης γνωστικής επάρκειας ανάμεσα σε όλες τις Υπηρεσίες Αστυνομίας στην Ευρώπη.
Η ευρύτερη αυτή γνωστική πληρότητα του ειδικού ένστολου προσωπικού της Δημοτικής Αστυνομίας συμπληρώθηκε και αξιολογήθηκε αντικειμενικά με διαβαθμισμένες αποδόσεις σε γραπτές εξετάσεις από τα εκπαιδευτικά συμβούλια των σχολών Δημοτικής Αστυνομίας. Σχετικά με τις σχολές αυτές και τη φοίτηση-αποφοίτηση των στελεχών της Δημοτικής Αστυνομίας σας αναφέρουμε συνοπτικά: 
Αριθμός Υπουργικής Απόφασης 70765 (ΦΕΚ Β 2351 19.11.2008) 
α) Η εκπαίδευση των επιτυχόντων στο διαγωνισμό για την πρόσληψη Ειδικού Ένστολου Προσωπικού Δημοτικής Αστυνομίας πραγματοποιείται με ευθύνη του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Κ.Δ.Δ.Α.).... Η εκπαίδευση παρέχεται από εκπαιδευτές ενταγμένους στο Μητρώο του Κύριου Διδακτικού Προσωπικού του Ε.Κ.Δ.Δ.Α. και διαρκεί έξι (6) μήνες, εκ των οποίων οι τέσσερις (4) μήνες αποτελούν θεωρητική εκπαίδευση και οι δύο (2) μήνες πρακτική εκπαίδευση. Στο σημείο αυτό σας επισημαίνουμε ιδιαίτερα το γεγονός ότι η εκπαίδευση διαρκεί κατ' ελάχιστο 480 ώρες και πραγματοποιείται από τους ίδιους εκπαιδευτές οι οποίοι διδάσκουν και στα σεμινάρια του Ε.Κ.Δ.Δ.Α., σεμινάρια τα οποία αξιολογούνται στα τυπικά προσόντα των υπαλλήλων με σχετική μοριοδότηση σε κάθε διαδικασία αξιολόγησης προσωπικού. 
β) ο κύκλος της βασικής εκπαίδευσης των στελεχών της Δημοτικής Αστυνομίας υπερκαλύπτει εξαντλητικά το σύνολο των ειδικών αλλά και γενικών γνώσεων που απαιτούνται για την ενάσκηση των καθηκόντων τους καθώς ενδεικτικά περιλαμβάνει τις παρακάτω ενότητες στις οποίες το ειδικό ένστολο προσωπικό της Δημοτικής Αστυνομίας αξιολογείται με γραπτές εξετάσεις που προσομοιάζουν τις επικείμενες εξετάσεις αξιολόγησης Δημοσίων Υπαλλήλων: 
1. Στοιχεία Δικαίου:
α) Εισαγωγή στην Επιστήμη του Δικαίου
β) Συνταγματικό
γ) Διοικητικό
δ) Αστικό
ε) Ποινικό
2. Οργάνωση και Λειτουργία ΟΤΑ - Δημοτική Αστυνομία (Αρμοδιότητες, Σχέση με άλλες Ελεγκτικές Αρχές και Σώματα)
3. Ποινική Δικονομία και Πρακτικές Εφαρμογές
4. Συνθετικές εφαρμογές Δικαίου- Μελέτη Περιπτώσεων - Προσομοιωτικά σενάρια
5. θέματα Τροχαίας (Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας)
6. Διοίκηση και Ανθρώπινο Δυναμικό
7. Εργαστήριο Κοινωνικών θεμάτων
α) ΑΜΕΑ
β) Κοινωνική ένταξη και επανένταξη
γ) Τρίτη ηλικία
δ) Εθελοντισμός - ΜΚΟ
ε) Πρώτες Βοήθειες
8. Στοιχεία Ψυχολογίας
9. Πολιτική Προστασία - ρόλος της δημοτικής αστυνομίας
10. Αυτοάμυνα - Αυτοπροστασία
11. Περιβάλλον - Βιώσιμη Τοπική Ανάπτυξη
Συνοψίζοντας τα ανωτέρω σας επισημαίνουμε ότι: λόγω των αξιοκρατικών διαδικασιών πρόσληψης του ανθρώπινου δυναμικού της Δημοτικής Αστυνομίας αλλά και λόγω του υψηλού γνωστικού δείκτη (εξειδικευμένου και ευρύτερου) που πιστοποιείται τόσο από τους ίδιους εκπαιδευτές του Ε.Κ.Δ.Δ.Α. που επιμορφώνουν το προσωπικό σε όλες τις Δημόσιες Υπηρεσίες όσο και από τις αδιάβλητες γραπτές εξετάσεις των Σχολών Δημοτικής Αστυνομίας,

και σας καλούμε: 
α) να αναβαθμίσετε το ρόλο της Υπηρεσίας αξιοποιώντας κατά το βέλτιστο δυνατό τρόπο το υψηλό μορφωτικό επίπεδο του ένστολου προσωπικού της Δημοτικής Αστυνομίας που επιπροσθέτως είναι το μόνο προσωπικό των Ο.Τ.Α. που έχει εκπαιδευτεί σε ειδικές σχολές και 
β) να το εξαιρέσετε από τυχόν νέα γραπτή αξιολόγηση που θα προσέκρουε σε νομικούς, διαδικαστικούς αλλά και ηθικούς ενδοιασμούς. 
Με τιμή,
Το Σωματείο Δημοτικών Αστυνομικών Θεσσαλονίκης

Πηγή:  http://sdathess.blogspot.gr/2013/01/8.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου