Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013

Γραφείο Ελεγχόμενης Στάθμευσης & Κοινόχρηστων Χώρων στο Δήμο Ρόδο - Στελέχωση με τους 13 δημοτικούς αστυνομικούς που παραμένουν στο δήμο

Η ίδρυση και λειτουργία γραφείου ελεγχόμενης στάθμευσης που θα εποπτεύεται από την Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών ήταν το θέμα που κυριάρχησε στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε χθες το μεσημέρι στο γραφείο του δημάρχου κ. Στάθη Κουσουρνά.

Στη σύσκεψη συμμετείχαν ο δήμαρχος κ. Στάθης Κουσουρνάς, ο αντιδήμαρχος Οικονομικών κ. Νίκος Τσουκαλάς, η προϊσταμένη της Διεύθυνσης Προσόδων κ. Άννα Βαϊλάκη, ο προϊστάμενος Οικονομικών Υπηρεσιών κ. Εμ. Παϊτάκης και άλλοι υπηρεσιακοί παράγοντες.

Από τη στιγμή που θα καταργηθεί η δημοτική αστυνομία έχει κριθεί απαραίτητο να συσταθεί ένα γραφείο που θα έχει την ευθύνη για τη διεξαγωγή των ελέγχων για τη στάθμευση και τη βεβαίωση των παραβάσεων.

«Το θέμα που κυριάρχησε στη συνάντηση με το δήμαρχο ήταν η δημιουργία του τμήματος που θα ασχοληθεί με την ελεγχόμενη στάθμευση και τους κοινόχρηστους χώρους. Για αυτούς τους τομείς την αρμοδιότητα είχε μέχρι πριν λίγο καιρό η δημοτική αστυνομία», δήλωσε μετά τη σύσκεψη ο αντιδήμαρχος Οικονομικών κ. Νίκος Τσουκαλάς.

Την ευθύνη για τη διεξαγωγή των ελέγχων, τη βεβαίωση των παραβάσεων και την επιβολή των προστίμων θα έχουν οι 13 δημοτικοί αστυνόμοι, που δεν θα μεταταγούν στη ΕΛΑΣ αλλά θα παραμείνουν στο Δήμο Ρόδου.

«Οι 13 δημοτικοί αστυνόμοι που θα μείνουν στο Δήμο θα υπηρετούν στο συγκεκριμένο τμήμα και θα είναι σε συνεργασία με τους εργαζόμενους του τμήματος προσόδων», δήλωσε ο κ. Τσουκαλάς.

Στη σύσκεψη έγινε συζήτηση και για την πορεία υλοποίησης του προϋπολογισμού, τρέχοντος έτους. Οι κρατικές επιχορηγήσεις μειώνονται συνεχώς γεγονός που ανησυχεί τη δημοτική αρχή.

Επισημαίνεται πως το διοικητικό συμβούλιο της ΚΕΔΕ ζήτησε συνάντηση με τον πρωθυπουργό κ. Α. Σαμαρά μετά την αδιέξοδη συνάντηση που είχε με τον αναπληρωτή υπουργό Οικονομικών Χρ. Σταϊκούρα, ο οποίος προανήγγειλε νέες μειώσεις στα οικονομικά της Τοπικής Αυτοδιοίκησης τόσο για τον τρέχοντα προϋπολογισμό όσο και για αυτόν του 2014.

«Συζητήσαμε για τα έσοδα του Δήμου Ρόδου καθώς και για την διαδικασία κάλυψης των ληξιπρόθεσμων οφειλών που είναι σε εξέλιξη και πρέπει να ολοκληρωθεί στο τέλος του τρέχοντος έτους», δήλωσε ο κ. Νίκος Τσουκαλάς.

«Υπάρχουν κάποια προβλήματα στη διαδικασία κάλυψης ορισμένων οφειλών που έχουν καταστεί ληξιπρόσθεσμες. Δεν θεωρούμε πως είναι τεράστια. Θα προχωρήσουμε σε λίγες ημέρες στη δημοσίευση ανακοίνωσης που θα αφορά τα τιμολόγια στα οποία έχουν εντοπιστεί προβλήματα. Θα πρέπει να ενημερωθούν οι δικαιούχοι», δήλωσε ο αντιδήμαρχος Οικονομικών και πρόσθεσε πως τα προβλήματα δεν δημιουργήθηκαν από τη σημερινή δημοτική αρχή.

«Έχουμε στείλει στο υπουργείο Εσωτερικών μέχρι τώρα εννέα λίστες με τα ονόματα των δικαιούχων επιχειρηματιών στους οποίους οφείλονται χρήματα. Η διαδικασία συνεχίζεται», δήλωσε ο κ. Νίκος Τσουκαλάς.

Η Δημοτική Αστυνομία
Με έγγραφο που έστειλε στους υποδιευθυντές και τους προϊσταμένους των τμημάτων της Διεύθυνσης Δημοτικής Αστυνομίας και κοινοποίησε στον αντιδήμαρχο κ. Στράτο Καρίκη, ο προϊστάμενος της υπηρεσίας ζήτησε να κλείσουν άμεσα όλες οι εκκρεμότητες. Ο κ. Λ. Αυγερινός έδωσε προθεσμία μέχρι την Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου για να κατατεθούν τα απολογιστικά στοιχεία για τη δράση της Δημοτικής Αστυνομίας την περίοδο Ιουλίου-Αυγούστου -Σεπτεμβρίου.
Στο έγγραφο αναλυτικά αναφέρονται τα εξής:

Θέμα: Κλήση για καταγραφή απολογιστικών στοιχείων ελέγχων περιόδου Ιουλίου - Αυγούστου- Σεπτεμβρίου 2013
Σε συνέχεια των εγγράφων μας με αρ πρωτ: 2/88851/29-07-2013 με θέμα ομαλή λειτουργία της υπηρεσίας έως και τις 23-09-2013 και αρ. πρωτ. 2/104787/29-08-2013 με θέμα «έλεγχοι κοινόχρηστων χώρων», παρακαλώ όπως μας ενημερώσετε σχετικά με τις ενέργειές σας και τα αποτελέσματα των ελέγχων που πραγματοποιήσατε, βάσει των αρμοδιοτήτων σας.

Στην περίπτωση που δεν έχετε ενεργήσει, σύμφωνα με τις σχετικές εντολές μας, παρακαλούμε να μας γνωρίσετε τους σχετικούς λόγους για τους οποίους πράξατε το αντίθετο.

Σας επισημαίνουμε ότι σύμφωνα με το αρθ. 111 του Ν 3584/07, η αδικαιολόγητη αποχή από την εκτέλεση των καθηκόντων σας, η άρνηση ή παρέκκλιση εκτέλεσης της υπηρεσίας, αλλά και η αμέλεια καθώς η ατελής ή μη έγκαιρη εκπλήρωση του καθήκοντος σας, αποτελούν πειθαρχικά παραπτώματα.

Τα απολογιστικά στοιχεία των ενεργειών σας για την συγκεκριμένη περίοδο θα πρέπει να τα καταθέσετε εγγράφως έως την Πέμπτη 19/09/2013.

Επίσης ενόψει της κατάργησης της υπηρεσίας μας την 23η Σεπτεμβρίου 2013 θα σας παρακαλούσαμε για άλλη μια φορά, όπως διεκπεραιώσετε άμεσα όλες τις υποθέσεις που εκκρεμούν, ενημερώνοντας εγγράφως τόσο εμάς όσο και τις αρμόδιες υπηρεσίες που θα έχουν την ευθύνη άσκησης των σχετικών αρμοδιοτήτων μετά την κατάργηση της δημοτικής αστυνομίας.

Πηγή:  dimokratiki.gr


Γραφείο ελεγχόμενης στάθμευσης στο δήμο


Νεοσύστατο Γραφείο Ελεγχόμενης Στάθμευσης και Κοινόχρηστων Χώρων, το οποίο θα υπάγεται στη Διεύθυνση Οικονομικών του Δήμου, αναμένεται να λειτουργήσει άμεσα, το οποίο θα έρθει, στην ουσία, να αναπληρώσει τις συγκεκριμένες αρμοδιότητες που όλα τα προηγούμενα χρόνια ασκούνταν από τη δημοτική αστυνομία, αρμοδιότητες που, ως γνωστόν, έχει ζητήσει και έχει αποφασιστεί να συνεχίσει να ασκεί ο Δήμος της Ρόδου.

Το παραπάνω ήταν, κυρίως, το αντικείμενο σύσκεψης που συγκάλεσε, αργά χθες το μεσημέρι, στο γραφείο του, ο Δήμαρχος κ. Στάθης Κουσουρνάς και στην οποία συμμετείχαν ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών κ. Νίκος Τσουκαλάς, ο Διευθυντής της υπηρεσίας κ. Παϊτάκης και η προϊσταμένη του Γραφείου Προσόδων κα Βαϊλάκη.

Σύμφωνα με τα όσα έγιναν γνωστά, ο Δήμαρχος θέλησε να ενημερωθεί για το πως προχωράει το “στήσιμο” του Γραφείου που θα αντικαταστήσει, στις συγκεκριμένες αρμοδιότητες, τη Δημοτική Αστυνομία μετά και την επίσημη κατάργησή της σε λίγες ημέρες και την “απορρόφησή” της από την ΕΛ.ΑΣ.

Ως γνωστόν, ο Δήμος ζητάει να κρατήσει την παράλληλη με την ΕΛ.ΑΣ. άσκηση επτά αρμοδιοτήτων και ανάμεσά τους είναι, βέβαια, αυτές για τη ζώνη ελεγχόμενης στάθμευσης και τους κοινόχρηστους χώρους. Οι λόγοι είναι προφανείς: Από τη μια έχει να κάνει με την ευταξία «στα του οίκου του» και από την άλλη αποτελεί σημαντικό έσοδο για το Δήμο.

Το ζήτημα που προέκυψε είναι ότι δεν υπάρχει πρόβλεψη στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας (ΟΕΥ) του Δήμου για τη λειτουργία αυτοτελούς Τμήματος ή Γραφείου για τις αρμοδιότητες αυτές.

Έτσι, αποφασίστηκε ότι, το νεοσύστατο αυτό Γραφείο, θα υπάγεται στη Διεύθυνση Οικονομικών η οποία και θα έχει τη γενική εποπτεία, και συγκεκριμένα στο Τμήμα Προσόδων της.

Επίσης, το Γραφείο αυτό, θα λειτουργεί σε ανεξάρτητο χώρο από την υπηρεσία ενώ, χθες, αποφασίστηκε πόσοι και ποιοι θα το απαρτίζουν. Θα στελεχώνεται από δέκα άτομα τα οποία θα είναι επιφορτισμένα με τον έλεγχο και τη βεβαίωση προστίμων για τη ζώνη ελεγχόμενης στάθμευσης και τους κοινόχρηστους χώρους.

Μείωση εσόδων

Η πορεία των εσόδων, απασχόλησε, επίσης, τη χθεσινή σύσκεψη κατά την οποία συζητήθηκε, για ακόμα μία φορά, η…καθοδική πορεία τους από χρόνο σε χρόνο. Για παράδειγμα, φέτος, βάσει της εγκυκλίου που ήρθε για την τουριστική επιχειρηματικότητα, θα βεβαιωθούν τα μισά έσοδα από το προτιμησιακό δικαίωμα των ξενοδοχείων, σε σχέση με πέρυσι.

Σημειώνεται ότι, την προηγούμενη χρονιά, βεβαιώθηκαν 960 χιλιάδες ευρώ, από τα οποία δεν εισπράχθηκαν όλα αλλά ένα μεγάλο μέρος ενώ φέτος αναμένεται να βεβαιωθούν τα μισά περίπου. Το ζήτημα αυτό βρίσκεται σε εκκρεμότητα ενώ υπάρχουν και διάφορες άλλες εκκρεμότητες που συζήτησαν χθες και ενημέρωσαν το Δήμαρχο σχετικά, όπως για την προσφυγή που κατέθεσε ο Δήμος, εμπρόθεσμα, στην Επιτροπή του άρθρου 7 μετά τη δικαίωση ξενοδοχειακής μονάδας από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση για την εποχικότητα στην καταβολή των τελών.

Πηγή: rodiaki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου