Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014

Αναφορά υπομνήματος δημ. αστυνομικών της Λευκάδας από το βουλευτή Θ. Σολδάτο (Ν.Δ.) για την εντοπιότητα και τη μοριοδότηση

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΣΟΛΔΑΤΟΣ
Βουλευτής Ν. Λευκάδας - ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

18-12-2013

ΑΝΑΦΟΡΑ

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ,
Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης κ. Κυριάκο Μητσοτάκη.

ΘΕΜΑ: Κινητικότητα Δημοτικών Αστυνομικών.

Σας καταθέτω συνημμένα Υπόμνημα των υπαλλήλων της πρώην Δημοτικής Αστυνομίας Λευκάδας, που αφορά στη μοριοδότηση των πρώην Δημοτικών Αστυνομικών, στα θέματα της εντοπιότητας και του τρόπου πρόσληψης.

Παρακαλώ για το άμεσο ενδιαφέρον σας, ειδικά στη μοριοδότηση του τρόπου πρόσληψης, δεδομένου ότι μοριοδοτουνται και μάλιστα υπερβολικά, οι κατηγορίες των οποίων οι ενστάσεις εξετάζονταν από τον ΑΣΕΠ αντί των επιτροπών της Περιφέρειας, τη στιγμή κατά την οποία η διαδικασία πρόσληψης, απόλυτα διαφανής και αξιοκρατική, ήταν η ίδια.

Με εκτίμηση
Θεόδωρος Φ. Σολδάτος


ΥΠΟΜΝΗΜΑ

Των υπαλλήλων της πρώην Δημοτικής Αστυνομίας Λευκάδας

Στις 29 Νοεμβρίου με τη δημοσίευση στο ΦΕΚ 3036/2013 της τροποποίησης της υπ' αριθμ. 5/2013 ανακοίνωσης του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και τη δημοσίευση της διευκρινιστικής εγκυκλίου με αριθμό πρωτ. Δ1ΠΙΔ/Β.2/Δ/83/οικ.32170, ξεκαθάρισε το τοπίο σχετικά με τον τρόπο επανατοποθέτησης των Δημοτικών Αστυνομικών. Το περιεχόμενο της μας υποχρεώνει να σας ενημερώσουμε, πολύ επιγραμματικά, ως εκπρόσωπο του ελληνικού κοινοβουλίου για τα «σφάλματα» και τις αδικίες που κατά κοινή ομολογία περιέχει, και να ζητήσουμε την παρέμβασή σας για την εξάλειψή τους στα πλαίσια της χρηστής και ευνομούμενης Διοίκησης. Ειδικότερα:

1. ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑ - ΟΜΟΕΔΡΙΚΟΤΗΤΑ. Παρά τα αντιθέτως λεγόμενα του κ. Υπουργού, καμία πρόβλεψη δεν έχει γίνει για διασφάλιση της αποφυγής κύματος εσωτερικής μετανάστευσης . Η διαδικασία ως έχει, είναι μαθηματικά βέβαιο ότι θα ξεσπιτώσει και θα διαλύσει οικογένειες και θα αναγκάσει τους Λευκαδίτες αλλά και πολλούς άλλους συναδέλφους μακριά από τον τόπο της μόνιμης κατοικίας τους με ότι αυτό συνεπάγεται. Απορία όλων είναι γιατί από τη στιγμή που σε προηγούμενες προκηρύξεις της κινητικότητας υπήρχε μοριοδότηση της ομοεδρικότητας ακόμα και με 100 μόρια, {εγκύκλιος της 08-01-2013 με αριθμό πρωτ\ ΔΙΔΑΔ-ΔΙΠΙΔ/οικ. 559, ΘΕΜΑ:

Ρύθμιση ειδικότερων θεμάτων διαδικασίας και κριτηρίων κινητικότητας υπαλλήλων κατά το άρθρο πρώτο, παρ. Ζ (υποπαρ, Ζ.1 και Ζ.2), του ν. 4093/2012στη μετακίνηση των Δημοτικών Αστυνομικών αυτή απαλείφθηκε. επαναλαμβάνουμε, παρά τα αντιθέτως λεγόμενα του ίδιου του κ. Υπουργού («"Όχι δε θα πάνε από την Αθήνα στη Νιγρίτα. Στη Νιγρίτα θα πάνε από την περιφέρεια της Μακεδονίας και στα Χανιά από τη Δυτική Κρήτη. Δε θα στείλουμε ανθρώπους δεξιά κι αριστερά. Γι' αυτό λέω θα δώσουμε δυνατότητα για προτεραιότητες, προφανώς και θα λάβουμε υπόψη στοιχεία εντοπιότητος, δεν είμαστε παράλογοι..."» πρωινή εκπομπή «MEGA Σαββατοκύριακο» στις 9/11/2013).
ΖΗΤΟΥΜΕ: μοριοδότηση και σε αυτή τη διαδικασία της ομοεδρικότητας-εντοπιότητας με 100 μόρια, σε επίπεδο νομού ή τουλάχιστον να δοθεί προτεραιότητα σε όσους δηλώσουν θέσεις στον τόπο όπου υπηρετούν.

2. ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΡΟΠΟΥ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ Το κριτήριο επιλογής για την κινητικότητα με βάση τον τρόπο πρόσληψης που ισχύει στη διαδικασία επανατοποθέτησης των Δημοτικών Αστυνομικών είναι άδικο, αναξιοκρατικό, προσβλητικό και αντισυνταγματικό. Άδικο γιατί ενώ η διαδικασία πρόσληψης (προκήρυξη, εξεταστικές επιτροπές, αθλητικές και ψυχοτεχνικές δοκιμασίες) ήταν ακριβώς οι ίδιες για όλες τις σειρές, γεγονός που έχει παραδεχτεί και το ΑΣΕΠ με έγγραφο του, η επιπλέον μοριοδότηση με τόσο υψηλό βαθμό (20 ή 30 μόρια) συγκεκριμένων σειρών καθιστά αυτομάτως τους συναδέλφους των σειρών αυτών ανώτερους όλων των υπολοίπων, ασχέτως πτυχίων, μεταπτυχιακών, ετών προϋπηρεσίας, ξένων γλωσσών ή αξιολόγησης. Αναξιοκρατικό γιατί θεωρείται πως κάποιος συνάδελφος έχει μεγαλύτερη αξία από κάποιον άλλον μόνο και μόνο επειδή πχ. κατά το διορισμό του οι τυχόν ενστάσεις (μέρους της διαδικασίας!) εξετάζονταν από τον ΑΣΕΠ και όχι από επιτροπές των Περιφερειών. Ή επειδή ο ένας διορίστηκε με γραπτό διαγωνισμό και ο άλλος με προκήρυξη βασισμένη σε ΠΔ. Προσβλητικό γιατί οι περισσότεροι συνάδελφοι μοριοδοτούνται με ΜΗΔΕΝ (0) μόρια στο κριτήριο αυτό, επομένως θεωρείται πως όλοι αυτοί διορίστηκαν με αδιαφανή τρόπο, με «μέσο». Κάτι με το οποίο διαφωνεί σαφώς η Ελληνική Δικαιοσύνη, καθώς με την υπ' αριθμ. 126/2006 γνωμοδότηση της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας κρίθηκε συνταγματική η πρόσληψη Δημοτικών Αστυνομικών με διαδικασίες εκτός ελέγχου ΑΣΕΠ (με τα ΠΔ 23/2002 και ΠΔ 135/2006) επειδή ασκούσαν αστυνομικής φύσεως δραστηριότητες. Αντισυνταγματικό γιατί παραβιάζει την Αρχή της Ισότητας που καθιερώνεται από τις διατάξεις του Άρθρου 4, παράγραφος 1 του Συντάγματος. Και συγκεκριμένα της ισότητας που, κατά τη θεωρία και την πάγια νομολογία, επιβάλλει την ίση μεταχείριση ουσιωδώς όμοιων καταστάσεων αλλά και την άνιση μεταχείριση ουσιωδώς ανόμοιων καταστάσεων. Και αυτά δεν είναι δική μας γνώμη, αλλά του έγκριτου Συνταγματολόγου, Βουλευτή και πρώην Υπουργού κ. Προκοπή Παυλόπουλου, η οποία γλαφυρά αποτυπώνεται στην από 5-8-2013 επιστολή του προς τον κ. Υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης που αφορά μεν τους μακροχρόνια συμβασιούχους που μονιμοποιήθηκαν με βάση το δικό του νόμο, ωστόσο είναι ευδιάκριτη η αντιστοίχιση με την περίπτωση των Δημοτικών Αστυνομικών. ΖΗΤΟΥΜΕ: Καμία επιπλέον μοριοδότηση με βάση τον τρόπο πρόσληψης» Όσοι διορίστηκαν παράνομα (πλαστά πιστοποιητικά) να απολυθούν. ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι όμως διοριστήκαμε με νόμιμο και διαφανή τρόπο.

Με εκτίμηση 
(υπογράφοντες)

Πηγή: Βουλή των Ελλήνων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου