Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014

ΚΚΕ: Τροπολογία ενάντια σε διαθεσιμότητες - απολύσεις - Μετάταξη στον κλάδο Διοικητικού για όσους δημοτικούς αστυνομικούς δεν μεταφερθούν

Τροπολογία για τη διασφάλιση του δικαιώματος στη μόνιμη και σταθερή εργασία για όλους τους υπαλλήλους του δημόσιου τομέα που βρίσκονται σε καθεστώς διαθεσιμότητας και απειλούνται με απόλυση κατέθεσε η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΚΚΕ.

Η τροπολογία κατατέθηκε στο νομοσχέδιο του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης «Διοικητικές απλουστεύσεις-Καταργήσεις, συγχωνεύσεις νομικών προσώπων και υπηρεσιών του Δημόσιου Τομέα-Τροποποίηση διατάξεων π. δ. 318/1992 (Ά161) και λοιπές ρυθμίσεις».

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της τροπολογίας:

«ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ – ΠΡΟΣΘΗΚΗ
Στο σχέδιο νόμου του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ''Διοικητικές απλουστεύσεις-Καταργήσεις, συγχωνεύσεις νομικών προσώπων και υπηρεσιών του Δημόσιου Τομέα-Τροποποίηση διατάξεων π. δ. 318/1992 (Ά161) και λοιπές ρυθμίσεις''

ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ
Οι διατάξεις για την διαθεσιμότητα και τις απολύσεις, στα πλαίσια της κινητικότητας στον δημόσιο τομέα, δεν απορρέουν ούτε από κάποιες άστοχες επιλογές, ούτε συνιστούν ένα πρόσκαιρο και προσωρινό μέτρο. Οι επιλογές αυτές δεν καθορίζονται από ιδεοληψίες, όπως διατείνονται τα κόμματα του ευρωμονόδρομου για να συγκαλύψουν τις βαθύτερες αιτίες.
Μέσα από αυτές τις επιλογές επιδιώκεται η κατάργηση κάθε έννοιας σταθερής και μόνιμης εργασίας, να μειωθεί η τιμή της εργατικής δύναμης και στον δημόσιο τομέα που θα συμπαρασύρει ακόμη περισσότερο προς τα κάτω την κατάσταση των εργαζομένων και στον ιδιωτικό τομέα. Να καλλιεργηθεί κλίμα αυταρχισμού και τρομοκρατίας στον χώρο των δημοσίων υπαλλήλων για την πιο αποτελεσματική προώθηση των αντιλαϊκών αναδιαρθρώσεων.
Οι επιλογές αυτές ταυτόχρονα στοχεύουν στη μετάθεση του κόστους λειτουργίας υπηρεσιών στα λαϊκά στρώματα και να ανοίξει ο δρόμος για να διεισδύσουν ιδιωτικοί επιχειρηματικοί όμιλοι στους τομείς αυτούς.
Όλες αυτές οι αλλαγές έχουν ως στόχο την αναγκαία προσαρμογή του αστικού συστήματος και του κρατικού μηχανισμού στις σύγχρονες ανάγκες και προτεραιότητες του κεφαλαίου. Είναι αλλαγές που έχουν γίνει σε όλη την ΕΕ ανεξάρτητα από την ύπαρξη μνημονίων και καθορίζονται από τις ανάγκες αναπαραγωγής του κεφαλαίου.
Επομένως είναι άσφαιρη και υποκριτική η κριτική των κομμάτων του ευρωμονόδρομου που αποδέχονται τις στρατηγικές επιλογές του κεφαλαίου και της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Δεν υπάρχει διέξοδος προς όφελος του λαού στα πλαίσια της ΕΕ ανεξάρτητα από την μορφή διακυβέρνησης και το μείγμα της πολιτικής.
Η διέξοδος βρίσκεται στην ανατροπή της εξουσίας του κεφαλαίου και τη συγκρότηση εργατικού - λαϊκού κράτους, που θα προχωρήσει σε αποδέσμευση από την ΕΕ και την κοινωνικοποίηση των μέσων παραγωγής, για την ανάπτυξη των παραγωγικών δυνάμεων της χώρας με κεντρικό σχεδιασμό για την ικανοποίηση των λαϊκών αναγκών και την κατοχύρωση του δικαιώματος στην δουλειά με διευρυμένα δικαιώματα.
Σε αυτήν την κατεύθυνση η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΚΚΕ καταθέτει την παρακάτω τροπολογία για την άμεση αντιμετώπιση του προβλήματος και την διασφάλιση του δικαιώματος στην μόνιμη και σταθερή εργασία για όλους τους υπαλλήλους που βρίσκονται σε καθεστώς διαθεσιμότητας και απειλούνται με απόλυση.

ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ – ΠΡΟΣΘΗΚΗ
Στο σχέδιο νόμου του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης «Διοικητικές απλουστεύσεις-Καταργήσεις, συγχωνεύσεις νομικών προσώπων και υπηρεσιών του Δημόσιου Τομέα-Τροποποίηση διατάξεων π. δ. 318/1992 (Ά161) και λοιπές ρυθμίσεις»

Άρθρο 1
Επανασυστήνονται οι θέσεις της ειδικότητας Σχολικών Φυλάκων ανεξαρτήτως κατηγορίας εκπαίδευσης, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, οι οποίες καταργήθηκαν με το άρθρο 80, του Νόμου 4172/2013 περί “ Φορολογίας εισοδήματος, επείγοντα μέτρα εφαρμογής του ν. 4046/2012, του ν. 4093/2012 και του ν. 4127/2013 και άλλες διατάξεις” (ΦΕΚ 167/Α/23-7-2013).
Οι Σχολικοί Φύλακες, των οποίων οι θέσεις καταργήθηκαν με τον παραπάνω Νόμο, τοποθετούνται στις θέσεις τις οποίες κατείχαν στις 23-7-2013, με πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα, αναγνωριζόμενου του διαστήματος της διαθεσιμότητας ως χρόνου πλήρους υπηρεσίας, καταβαλλόμενων αναδρομικά των αποδοχών και των ασφαλιστικών εισφορών, που έχουν περικοπεί.

Άρθρο 2
Συστήνονται πεντακόσιες τριάντα επτά (537) οργανικές θέσεις μόνιμες δημοσίου δικαίου, σε δημόσια ΙΕΚ, ΣΕΚ (εκπαιδευτικές) και άλλες υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (διοικητικές) για τους εκπαιδευτικούς, που βρίσκονται σε διαθεσιμότητα, σύμφωνα με το άρθρο 82 του ν.4172/2013, και για τους οποίους δεν έχουν προκηρυχτεί αντίστοιχες θέσεις. Οι θέσεις αυτές είναι αντιστοίχων ειδικοτήτων, με αυτές τις οποίες διαθέτουν και τα Δημόσια ΙΕΚ και υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και βρίσκονται στις έδρες των υπηρεσιών, που υπηρετούσαν στις 21-7-2013.
Οι παραπάνω εκπαιδευτικοί μετατάσσονται στις θέσεις αυτές και σε κλάδους της ίδιας κατηγορίας, με το βαθμό και το Μ.Κ. που κατείχαν, έχουν πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα, αναγνωριζόμενου του διαστήματος της διαθεσιμότητας ως χρόνου πλήρους υπηρεσίας, καταβαλλόμενων αναδρομικά των αποδοχών και των ασφαλιστικών εισφορών, που έχουν περικοπεί.

Άρθρο 3
Στις Αποκεντρωμένες Διοικήσεις συστήνονται ισάριθμες και αντίστοιχες θέσεις ανά κατηγορία κλάδου ή/και ειδικότητα του μόνιμου και με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, με όσες καταργήθηκαν την 31η Οκτωβρίου 2013, με το άρθρο 129 του Ν. 4199/2013 “Δημόσιες υπεραστικές οδικές μεταφορές επιβατών Ρυθμιστική Αρχή Επιβατικών Μεταφορών και άλλες διατάξεις.” (ΦΕΚ 216/Α/216).
Οι εργαζόμενοι, μόνιμοι και με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, που υπηρετούσαν στους Τομείς Αποκατάστασης Σεισμοπλήκτων (ΤΑΣ) και Τομείς Αποκατάστασης Πυροπλήκτων (ΤΑΠ), καθώς και στην Υπηρεσία Αποκατάστασης Σεισμοπλήκτων Βόρειας Ελλάδας (ΥΑΣΒΕ), όλων των θέσεων, κατηγοριών, κλάδων και ειδικοτήτων τοποθετούνται στις Αποκεντρωμένες Διοικήσεις στις οποίες οι υπηρεσίες τους έχουν υπαχθεί διοικητικά και συγκεκριμένα στην περιφέρεια την οποία είχαν την έδρα τους, με πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα, αναγνωριζόμενου του διαστήματος της διαθεσιμότητας ως χρόνου πλήρους υπηρεσίας, καταβαλλόμενων αναδρομικά των αποδοχών και των ασφαλιστικών εισφορών, που έχουν περικοπεί.

Άρθρο 4
Συστήνονται πεντακόσιες ενενήντα πέντε (595) οργανικές θέσεις ειδικότητας ΥΕ Καθαριστριών, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου στο Υπουργείο Οικονομικών.
Οι καθαρίστριες, που οι θέσεις τους καταργήθηκαν με την αριθμ.Δ6Α/1139968/ΕΞ/2013/16-9-2013 Κ.Υ.Α (ΦΕΚ 2317/Β/17-10-2013) τοποθετούνται στις παραπάνω θέσεις με πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα, αναγνωριζόμενου του διαστήματος της διαθεσιμότητας ως χρόνου πλήρους υπηρεσίας, καταβαλλόμενων αναδρομικά των αποδοχών και των ασφαλιστικών εισφορών, που έχουν περικοπεί.

Άρθρο 5
Συστήνονται ενενήντα οκτώ (98) θέσεις μόνιμου και με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου προσωπικού στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ) και συγκεκριμένα πενήντα δύο (52) θέσεων προσωπικού κατηγορίας ΔΕ, Κλάδου / Ειδικότητας Διοικητικών Γραμματέων, σαράντα έξη (46) θέσεων προσωπικού, κατηγορίας ΔΕ, Κλάδου / Ειδικότητας Διοικητικού – Λογιστικού, καθώς και σαράντα δύο (42) οργανικές θέσεις μόνιμου και με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου προσωπικού, στην Κεντρική Υπηρεσία και τις ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ (ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ) του ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ.
Οι εργαζόμενοι των οποίων οι θέσεις καταργήθηκαν με τις ΚΥΑ αριθμ. 20870/2013 και αριθμ. 20869/16-9-2013 (ΦΕΚ 2317/Β/17 Σεπτεμβρίου 2013) τοποθετούνται στις παραπάνω θέσεις με πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα, αναγνωριζόμενου του διαστήματος της διαθεσιμότητας ως χρόνου πλήρους υπηρεσίας, καταβαλλόμενων αναδρομικά των αποδοχών και των ασφαλιστικών εισφορών, που έχουν περικοπεί.

Άρθρο 6
Για τους δημοτικούς υπαλλήλους που κατείχαν θέση ΠΕ Δημοτικής Αστυνομίας ή ΤΕ Δημοτικής Αστυνομίας ή ΔΕ Δημοτικής Αστυνομίας και τέθηκαν σε διαθεσιμότητα σύμφωνα με το άρ. 81 του ν. 4172/2013 (Α-167) και δεν θα καταλάβουν κάποια από τις θέσεις που ανακοινώθηκαν με την υπ’ αρ. 31890/2013 (Β-2999) υπουργική απόφαση του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, όπως αυτή τροποποιήθηκε και ισχύει, συστήνονται ισάριθμες θέσεις κλάδου ή ειδικότητας ΠΕ Διοικητικού, ΤΕ Διοικητικού ή ΔΕ Διοικητικού ή συναφούς κλάδου ή ειδικότητας, με διοικητικά καθήκοντα στο δήμο στον οποίο ανήκε η θέση τους πριν την κατάργησή της, τις οποίες καταλαμβάνουν με το βασικό τίτλο σπουδών που κατέχουν αντιστοίχως.

Άρθρο 7
Σύσταση οργανικών θέσεων σε άλλους φορείς του δημοσίου:
1.α) Συστήνονται 100 οργανικές θέσειςμονίμου και με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίουαορίστου χρόνου προσωπικού στο Υπουργείο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, στις οποίες τοποθετούνται οι εργαζόμενοι των οποίων οι θέσεις καταργήθηκαν με την ΚΥΑ Αριθμ. 39830 (ΦΕΚ 2319/Β/17-9-2013), κατ’ εφαρμογή τηςπαρ. 1 του άρθρου 90 του Ν. 4172/2013 (Α ́/167).
β) Συστήνονται εβδομήντα τρεις (73) οργανικές θέσειςμονίμου και με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίουαορίστου χρόνου προσωπικού στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης καιΤροφίμων, στις οποίες τοποθετούνται οι εργαζόμενοι των οποίων οι θέσεις καταργήθηκαν με την ΚΥΑ Αριθμ. 7290/111169 (ΦΕΚ 2319/Β/17-9-2013), κατ’ εφαρμογή τηςπαρ. 1 του άρθρου 90 του Ν. 4172/2013 (Α ́/167).
γ) Συστήνονται οργανικές θέσεις κλάδων μονίμου και με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου προσωπικού στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, στις οποίες τοποθετούνται οι εργαζόμενοι των οποίων οι θέσεις καταργήθηκαν με την ΚΥΑ Αριθμ. 7291/111175 (ΦΕΚ 2319/Β/17-9-2013), κατ’ εφαρμογή της παρ. 1 του άρθρου 90 του Ν. 4172/2013 (Α ́/167).
δ) Συστήνονται ενενήντα οκτώ (98) οργανικές θέσεις μόνιμου και με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου προσωπικού στην ΓΓΔΕ, στις οποίες τοποθετούνται οι εργαζόμενοι των οποίων οι θέσεις καταργήθηκαν με την ΚΥΑ Αριθμ. Δ16/06/376/ΑΦ (ΦΕΚ 2319/Β/17-9-2013), κατ’ εφαρμογή τηςπαρ. 1 του άρθρου 90 του Ν. 4172/2013 (Α ́/167).
ε) Συστήνονται εκατό (100) οργανικές θέσεις μόνιμου και με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου στο Υ.Π.Ε.Κ.Α., στις οποίες τοποθετούνται οι εργαζόμενοι των οποίων οι θέσεις καταργήθηκαν με την ΚΥΑ Αριθμ. Οικ. 50790 (ΦΕΚ 2319/Β/17-9-2013), κατ’ εφαρμογή της παραγράφου 1. του άρθρου 90 του Ν. 4172/2013 (Α ́/167).
στ) Συστήνονται δεκαεννέα (19) οργανικές θέσεις μόνιμου και με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου προσωπικού στο Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού και τα ΝΠΔΔ αυτού, στις οποίες τοποθετούνται οι εργαζόμενοι των οποίων οι θέσεις καταργήθηκαν με την ΚΥΑ Αριθμ. ΥΠ.ΠΟ.Α/165265/24656/20416/10511 (ΦΕΚ2319/Β/17-9-2013), κατ’ εφαρμογή της παρ.1του άρθρου 90 του νόμου 4172/2013 (Α ́ 167).
ζ) Συστήνονται τριάντα έξι (36) οργανικές θέσεις μόνιμου και με σχέση εργασίαςιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου προσωπικού στο Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού, στις οποίες τοποθετούνται οι εργαζόμενοι των οποίων οι θέσεις καταργήθηκαν με την ΚΥΑ Αριθμ. ΥΠ.ΠΟ.Α/165284/24661/20420/10513 (ΦΕΚ2319/Β/17-9-2013), κατ’εφαρμογή της παρ. 1 του άρθρου 90 του νόμου4172/2013 (Α ́ 167).
η) Συστήνονται εκατόν σαράντα πέντε (145) οργανικές θέσεις μόνιμου και με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου προσωπικού στο Υπουργείο Πολιτισμού καιΑθλητισμού, στις οποίες τοποθετούνται οι εργαζόμενοι των οποίων οι θέσεις καταργήθηκαν με την ΚΥΑ Αριθμ. ΥΠ.ΠΟ.Α/165273/24657/20417/10512 (ΦΕΚ2319/Β/17-9-2013), κατ’ εφαρμογή της παρ. 1 του άρθρου90 του νόμου 4172/2013 (Α ́ 167).
θ) Συστήνονται εκατόν ογδόντα (180) οργανικές θέσεις μονίμου και μεσχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου προσωπικού στο ΙΚΑ−ΕΤΑΜ, στις οποίες τοποθετούνται οι εργαζόμενοι των οποίων οι θέσεις καταργήθηκαν με την ΚΥΑ Αριθμ. Φ.80000/οίκ.26991/1522 (ΦΕΚ 2322/Β/17-9-2013), κατ’ εφαρμογή τηςπαρ. 1 του άρθρου 90 του ν. 4172/2013 (Α ́ 167).
ι) Συστήνονται δεκαεννέα (19) οργανικές θέσεις μονίμου και με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνουπροσωπικού στον Οργανισμό Γεωργικών Ασφαλίσεων (ΟΓΑ), στις οποίες τοποθετούνται οι εργαζόμενοι των οποίων οι θέσεις καταργήθηκαν με την ΚΥΑ Αριθμ. Φ.80000/οίκ.26992/1523 (ΦΕΚ 2322/Β/17-9-2013), κατ’ εφαρμογή της παρ. 1 του άρθρου 90 του ν. 4172/2013 (Α ́ 167) .
ια) Συστήνονται εξήντα εννέα (69) οργανικές θέσεις μονίμου και με σχέσηεργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου προσωπικού στον Οργανισμό Ασφάλισης ΕλευθέρωνΕπαγγελματιών (ΟΑΕΕ), στις οποίες τοποθετούνται οι εργαζόμενοι των οποίων οι θέσεις καταργήθηκαν με την ΚΥΑ Αριθμ. Φ.80000/οίκ.26993/1524 (ΦΕΚ 2322/Β/17-9-2013), κατ’ εφαρμογή της παρ. 1του άρθρου 90 του ν. 4172/2013 (Α ́ 167).
ιβ) Συστήνονται είκοσι εννέα (29) οργανικές θέσεις μονίμου και μεσχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου προσωπικού στο Ενιαίο Ταμείο ΕπικουρικήςΑσφάλισης (ΕΤΕΑ), στις οποίες τοποθετούνται οι εργαζόμενοι των οποίων οι θέσεις καταργήθηκαν με την ΚΥΑ Αριθμ. Φ.80000/οίκ.26994/1525 (ΦΕΚ 2322/Β/17-9-2013), κατ’ εφαρμογή της παρ. 1 τουάρθρου 90 του ν. 4172/2013 (Α ́ 167).
ιγ) Συστήνονται διακόσιες πενήντα μια (251) οργανικές θέσεις μόνιμου και μεσχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνουπροσωπικού στον Ο.Α.Ε.Δ., στις οποίες τοποθετούνται οι εργαζόμενοι των οποίων οι θέσεις καταργήθηκαν με την ΚΥΑ Αριθμ. Οικ. 30301/139 (ΦΕΚ 2322/Β/17-9-2013), κατ’ εφαρμογή της παρ. 1του άρθρου 90 του Ν. 4172/2013 (Α ́ 167).
ιδ) Επανασυστήνονται χίλιες διακόσες εξήντα έξι (1266) οργανικές θέσεις μόνιμου και μεσχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνουπροσωπικού στα Α.Ε.Ι., στις οποίες τοποθετούνται οι εργαζόμενοι των οποίων οι θέσεις καταργήθηκαν με την ΚΥΑ αριθμ. 135211/Β2/23.9.2013 (Β ́ 2384) όπως τροποποιήθηκε με την ΚΥΑ αριθμ.150539/Β2
(ΦΕΚ 2601/15-10-2013) και έχουν τεθεί σε διαθεσιμότητα.
2. Οι εργαζόμενοι των οποίων οι θέσεις καταργήθηκαν με τις παραπάνω αναφερόμενες αποφάσεις τοποθετούνται στις θέσεις τους με πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα, αναγνωριζόμενου του διαστήματος της διαθεσιμότητας ως χρόνου πλήρους υπηρεσίας, καταβαλλόμενων αναδρομικά των αποδοχών και των ασφαλιστικών εισφορών, που έχουν περικοπεί.

Άρθρο 8
Από την έναρξη ισχύος της παρούσας καταργούνται οι υποπαράγραφοι Ζ.1 και Ζ.2 του Ν. 4093/2012 (ΦΕΚ Α ́ 222), τα άρθρα 82, 90 και 91 του Ν. 4172/2013 (ΦΕΚ 167/Α/23-7-2013) και οι υπουργικές αποφάσεις υπ. αριθμ. ΔΙΠΙΔΔ/Β.2/3/οικ. 22274/9-8-2013 (ΦΕΚ 1992 Β΄), αριθμ. πρωτ. 2901 − Αριθ. Ανακοίνωσης 9/2014 (ΦΕΚ 243/Β/6 Φεβρουαρίου 2014), αριθμ. Γ.Π./ΟΙΚ.12177 (ΦΕΚ 244/Β/6 Φεβρουαρίου 2014), η αριθμ.Δ6Α/1139968/ΕΞ/2013/16-9-2013 Κ.Υ.Α (ΦΕΚ 2317/Β/17-10-2013), ΚΥΑ αριθμ. 20870/2013 και αριθμ. 20869/16-9-2013 (ΦΕΚ 2317/Β/17 Σεπτεμβρίου 2013), Αριθμ. 39830, 7290/111169, 7291/111175, Δ16/06/376/ΑΦ, Αριθμ. Οικ. 50790, Αριθμ. ΥΠ.ΠΟ.Α/165265/24656/20416/10511, Αριθμ. ΥΠ.ΠΟ.Α/165284/24661/20420/10513, Αριθμ. ΥΠ.ΠΟ.Α/165273/24657/20417/10512, Αριθ. Φ.80000/οίκ.26991/1522, Αριθ. 30299/Δ1.6962, Αριθ. Φ.80000/οίκ.25798/1458, Αριθ. Φ.80000/οίκ.26992/1523, Αριθ. Φ.80000/οίκ.26993/1524, Αριθ. Φ.80000/οίκ.26994/1525, Αριθ. Οικ. 30301/139».

9 σχόλια:

  1. Δηλαδή καποιος που απορροφήθηκε 300χλμ μακρυά από τον τόπο που υπηρετούσε και απο την οικογενεια του εξαναγκαστικά λογω των περιορισμένων επιλογών και εκατσε να υπομενει τη διαδικασια είναι κορόιδο και αυτός που δεν πληρούσε τις προυποθεσεις ή δεν γούσταρε να συμμετασχει στη διαδικασία να ΑΝΤΑΜΟΙΦΘΕΙ και τοποθετηθει "σφήνα" στον Δημο που ανηκε ...τρομερή αξιοκρατία!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν τίθεται θέμα αξιοκρατίας, προφανώς το θέμα της διασφάλισης της εργασίας για το σύνολο του προσωπικού αντιμετωπίζει η τροπολογία.

      Διαγραφή
  2. Η διασφάλιση της εργασίας δεν προέχει έναντι του ηθικού δικαιώματος κάποιου που δέχτηκε να θεσει τον εαυτό του σε μια ψυχοφθόρα διαδικασία ρισκάροντας τον οικογενειακό του προγραμματισμό. Το δικαίωμα διασφάλισης της εργασίας προφανώς δεν είναι ίσο μεταξύ κάποιου που επιδεικτικά και αχάριστα απέχει από τη διαδικασία και ενός που τσακώθηκε με την οικογένεια του, ανατρέπει την ζωή του και την επανασχεδιάζειμε το αναλογο κόστος... Ως εδώ επιτέλους με το φαινόμενο κάποιοι λίγοι να ανταμοιφθούν ΧΩΡΙΣ ΚΟΠΟ ΚΑΙ ΑΓΧΟΣ στις πλάτες αυτών που πέρνουν το ρίσκο.... Ως εδώ Γιάννη μου! Τελείωσαν αυτά!! Δηλαδή να συμμετέχουν οι "βλάκες" στη διαδικασία "βουλώνοντας" τις τρύπες της διαθεσιμότητας-κινητικότητας στις 5 άκρες του ορίζοντα και την ιδια στιγμή να έρθουν καποιοι με τη μέθοδο του αλεξιπτωτιστή και να καβατζωθούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αξιοκρατία ή μη της διαθεσιμότητας ή κινητικότητας έχει καθοριστεί με προηγούμενους νόμους και την ευθύνη έχουν οι βουλευτές που τους ψήφισαν και οι υπουργοί που υπέγραψαν τις σχετικές αποφάσεις. Αν νομίζει κάποιος ότι μπορούν να αντιμετωπιστούν τα θέματα αυτά με τροπολογία, ας μας προτείνει το σχετικό κείμενο. Είναι δεδομένο ότι θα καταλήξει σε αδιέξοδο.
      Η προτεινόμενη τροπολογία του ΚΚΕ ούτε καβάντζες έχει στο σκεπτικό της, ούτε μπορεί να ρυθμίσει επιμέρους θέματα. Ένα σκοπό έχει: Τη διασφάλιση των θέσεων εργασίας για όλους.
      Συνάδελφε Roumelian Dorian προσωποποιείς μια διάταξη που δεν είναι προσωπική.
      Εγώ προσωπικά δεν καταλαβαίνω γιατί θεωρείται ότι ανταμείβεται χωρίς κόπο και άγχος κάποιος που θα μείνει -εφόσον γίνει δεκτή η τροπολογία- στο δήμο του, αντί να απολυθεί. Η μόνη εναλλακτική του, η απόλυσή του, θα αποτελούσε Δικαιοσύνη; Τι θα πρότεινες εσύ;

      Και κατά τη δική μου εκτίμηση, με τα παιχνίδια της μοριοδότησης, τα όρια ηλικίας, και την αναγκαστική εσωτερική μετανάστευση που επιβάλλουν οι σχετικές διατάξεις, το ποσοστό συναδέλφων που θα απολυθεί θα είναι πολύ μεγαλύτερο από τα νούμερα που ακούγονται.

      Διαγραφή
    2. Καταρχήν δεν θα περάσει η τροπολογία αλλά ας μιλήσουμε θεωρητικά, να γινεται διάλογος. Συνάδελφε Ιωάννη έχει προβλεφθεί μέσω της τραγικής αυτής διαδικασίας και της εγκυκλίου η μοίρα και η τύχη αυτών που δεν θα συμμετέχουν. Σίγουρα τραγική αλλά μην μου βάζεις το δίλημμα ή να απολυθούν ή να τοποθετηθούν ευνοϊκότερα κατά παρέκλισση από τους υπόλοιπους... Άλλο να μείνει κάποιος απέξω απο την διαδικασία γιατί δεν "περασε" σε καμία θέση και κοπηκε παρόλο που -είχε- κανει αίτηση και αλλο -αυτοί- (που κατακρίνω εγω) που απείχαν επιδεικτικα και δεν συμμετείχαν. Καταλαβαίνεις ελπίζω την ουσιαστική διαφορά των 2 κατηγοριων ώστε να μην παρεξηγηθω στο τέλος. Τι προτείνω, αυτοί που δεν εκανα αιτηση ή δεν συμμετάσχουν να παραμείνουν σε διαθεσιμότητα και να συναγωνιστούν τους υπολοιπους εαν υπάρχουν θεσεις διαθεσιμες. Όπως ανεφερες σωστα τα κριτήρια , ορια ηλικιας και εσωτερική μεταναστευση ίσως οδηγήσουν κάποιους σε αναγκαστική απόλυση ΧΩΡΙΣ να τους δωσουν δευτερη ευκαιρια, εσύ πες μου πως βλέπεις το πιθανό ενδεχόμενο κάποιος που "πάλεψε"¨να βρεθεί στην 100η του επιλογή μακρυά από το σπίτι του και κάποιος που δεν κουνησε ουτε το δακτυλάκι του να μην εχει γεωγραφική απώλεια.... Είναι καθαρά Ηθικο το ζήτημα..μην είμαστε μηδενιστες..

      Διαγραφή
    3. Αυτό που είπα είναι ότι η τροπολογία δεν μπορεί να αντιμετωπίσει αυτά τα θέματα. Σίγουρα οι περισσότεροι από εμάς δεν θέλουμε να περάσουμε στην 100η ή στη 200η επιλογή μας, και στους περισσότερους είναι λογικό να κακοφανεί το ότι -θεωρητικά πάντα- θα επιστρέψουν κάποιοι στους ΟΤΑ. Όμως δεν το γνώριζαν εκ των προτέρων, και δεν είναι υπόλογοι όσοι βρεθούν -δυνητικά πάντα- ευεργετημένοι από μια τέτοια διάταξη.
      Αναφέρεσαι σε όσους δεν έχουν κάνει αιτήσεις και δεν συμμετέχουν στη διαδικασία. Αυτοί ανήκουν στη συντριπτική τους πλειοψηφία σε 2 κατηγορίες: όσοι έχουν θεμελιώσει ή θεμελιώνουν μέχρι τον Μάιο δικαίωμα σύνταξης, και όσοι βρίσκονται εξωτερικό ή έχουν αποφασίσει να μην συνεχίσουν στο Δημόσιο. Για αυτούς η τροπολογία είναι έτσι κι αλλιώς αδιάφορη. Το πρόβλημα είναι όσοι κάνουν αίτηση και δεν απορροφηθούν. Και τότε όμως θα υπάρχουν παράμετροι για τους οποίους μπορεί κάποιος να γκρινιάζει, π.χ. γιατί να γυρίσει στο Δήμο κάποιος που δεν δήλωσε φυλακές Νιγρίτας, ενώ ο άλλος που δήλωσε να πάει; Η τροπολογία εκ των πραγμάτων δεν μπορεί να εξασφαλίσει αξιοκρατία, να διασφαλίσει την εργασία έχει σκοπό. Δεν χωλαίνει η ίδια, χωλαίνει ό,τι έχει προηγηθεί. Η τροπολογία πάντως είναι πολύ καλογραμμένη στο σύνολό της, και είναι κρίμα, γιατί οι πιθανότητες είναι να πάει «άπατη».
      Το ηθικό κομμάτι είναι υποκειμενικό για τον καθένα, εγώ προσωπικά επιμένω στην απάντησή που έχω δώσει στο δίλημμα που τίθεται.

      Η έννοια της δικαιοσύνης σε όλη αυτή την παρωδία που ζούμε μπορεί να αποκατασταθεί μόνο από το ΣτΕ και τις αποφάσεις του, αφού ότι διενεργείται αποτελεί κυβερνητική επιλογή και δεν υπάρχει καμία απολύτως βούληση από την κυβέρνηση αυτή να διορθώσει την όποια αδικία.

      Διαγραφή
  3. Χ-e-στηκ-e η φοράδα στ'αλώνι....
    Άμα ήταν μάγκες οι ΚΚΕδες (και οι Συριζαίοι με όσα λαμόγια του ΠΑΣΟΚ σέρνουν μαζί τους) ας μη πετάγαν τη μπάλα στην εξέδρα κάθε φορά που είχαν μια ελπίδα για να γίνουν κυβέρνηση, γιατί κάθε φορά που αυτός ο ταλαίπωρος και απελπισμένος λαός κοιτάζει και λίγο προς αριστερά, οι "αριστεροι" σφυρίζουν αδιάφορα και το παίζουν τρελίτσα,λέγοντας λόγια του στύλ "εγώ είμαι από χωριό,δεν ξέρω κλπ κλπ" και καταθέτωντας νομοσχέδια παραμυθίας και παρηγορίας σαν άλλοι ιερείς...
    .Γι' αυτό και πολλοί απελπισμένοι "εργάτες" το γύρισαν στην άλλη παράνοια της ακροδεξιάς και του φασισμού και γι' αυτό φέρουν μεγάλες ευθύνες και οι ΚΚΕδες (εδώ φάγανε τον Αρη, στο "λαό" θα κολλούσαν...) !ενώ οι υπόλοιποι - που σκέφτονται - έχουν μείνει στους μόνιμα αναποφάσιστους που πλέον φτάνουν το 50%!

    ΕΚΕΔΑ άν με σέβεσαι θα το περάσεις...δεν βρίζω, επι-κρίνω! (καταθέτω δημοκρατικά την προσωπική μου άποψη).Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ύστατη προσπάθεια για ψήφους εκ μέρους του ΚKE. Απορώ γιατί μπαίνουμε καν στη διαδικασία να ασχολούμαστε με προεκλογικές εξαγγελίες του τύπου θα...θα..θα... Νομίζω ότι είμαστε όλοι νοήμονες για να καταλάβουμε πόσο ουτοπικό είναι αυτό το σενάριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΗ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΤΑΤΙΘΕΤΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΑΣΚΗΘΕΙ ΠΙΕΣΗ ή ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙ ΣΑΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΘΕΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΥΣΤΑΤΗ ΣΤΙΓΜΗ Η Ε Ν Τ Ο Π Ι Ο Τ Η Τ Α!! ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΗ ΠΙΣΤΕΥΩ (ΑΝ ΚΑΙ ΨΗΦΟΘΗΡΙΚΗ) Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΑΙΤΗΣΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή